tillijossan

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Tillijossan - 2 september 2012 21:45

Hej alla fina människor där ute! Azzå jag har ju typ varit sjuk nu i helgen,och jag känner mig bra just nu! Så jag tror jag kan komma till skolan imorgon. Och ja,sitter här och skriver,har faktiskt lite ont i magen :/ Vet nt vrf,ska sova om 5 minuter :o så bye! :)



// saga

Av Tillijossan - 2 september 2012 09:05

Hello Jossan här. Kej,jag har nt jossan mer men kallar mig jossan på bloggen. Jag har inte bloggat så mkt ursäkta för de. Men jag har liksom haft mkt att göra. Och den här veckan,så får vi läxor... xc INGEN BLOGGNING FRÅN MIG!! 

Sen väljer jag kompisar ist för bloggen. Men tack för ni läser bloggen,är bra ändå ^-^ Såg att vi har 6-9 läs par idag. Och vi bloggade ju typ varannan vecka. Hahah :D!


s  saknar jossan lite... Ska kanske gör en ny gubbe!  




Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards