tillijossan

Alla inlägg under september 2012

Av Tillijossan - 30 september 2012 21:45

Hej,tänkte berättat vad jag köpt: En ny kofta/en ny tröja/nya höstskor som e skit fina/ny mössa/nya tights/en till ny tröja. Advendsjuk?? xDD Aja,imorgon är det bajs skola 8DD Men det är mest kul att träffa Jontää och bff ;) Jaah,snart ska man sova,ska gå upp kvart över 7 imorgon fast skolan börjar 9:00.

 

 

Böjj!!

 

 

//Hälsningar Sessan <'33

Av Tillijossan - 29 september 2012 09:03

Hejj alla! Sessan här igen,tkr det e så jävla fck kul att blogga. Men jag har en tråkig nyhet! Saga kmr att ta en paus tills jul,elr aa typ ngn gång därpå. Så jag får blogga ensam med Jossan och Jontä    Myysigt elr hur? Haha,vad ska vi prata om nudå? Äcsh det får bli ett sånt här kort inlägg! Innan inlägget avslutas,3 braiga låtar till!   

 



Favvo låten med Maroon 5,okej det är 2-dra favvo låten den första är: Moves like jagger.








Båda låtarna med Ice Age 4 var med i filmen,såg den själv med Natta för ngra månader sen ;**


//Sessan

Av Tillijossan - 29 september 2012 08:56

Godomorgon Jossan här! Idag,ska jag nog leka med någon kompis ^^. 

Man jag har sett,att par assnygga skor + en assnygg klänning på msp ^^. Tyväär,kan man nt köpa dom man om blir vip i 1 år får man dom   

  

Snyggt,va?! :D 

\jossan

Av Tillijossan - 25 september 2012 18:28

Heyy again! Jo,sorry för förra inlägget,ni vet där bloggplatsen är med o lite reklam. Jag ber om ursäkt    Asså jag skulle lägga till låten och så vart det ett LÅÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg bara för jag råka fick med reklamen,och jag visste nt ens det!    Jaja,nu går vi över till saken. Vad har ni gjort i skolan idag då? Själv har vi haft Ap (arbetspass),matte,mat,slöjd. Mycket va??    Ahaaa,Ahaa!    Jaja,saken är att JAG LÄNGTAR TILL FREDAG!!!!!!!!!!! OCH NI VET VÄL VRF ERA AVISKA MÄNNISKOR?!?! 8DD e nt min humor rolig?    Om den nt e de..då ni!..Men när jag ändå ska få Peace^'s gubbe på fredag så kan ni väl vara lite gulliga och göra massor med snygga looks? FÖR HON HAR MASSVIS MED KLÄDER,styla henne hur ni vill,konstig stil,ful stil,snygg stil,elr bara en vanlig skoltjej? Aja,ni fattar? Men nu ska snart detta härliga INLÄGG ta slut,sitter o väntar på food också. (mat alltså 8DD) Om ni inte har ngt annat för er,så tipsar jag om en sak. FRÅGA OM VÄN PÅ Jossan11_<3 för hon har jag fått nu för er som nt vet det? Innan detta snygga & fina & underbara inlägg ska ta slut,så förvänta er två JÄTTEBRAIGA LÅTAR! BYE! // Saga ;**

 

 

 

 Sorry för dom äckliga orden i låten,men den e bra   

 

 

 

Den här låten e bara SÅ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!  

 

Av Tillijossan - 22 september 2012 22:02

Hej alla! Saknat mig??    Jaja,jag har lite grejjor och säga,typ som dagens låt,och m.m Jo,dagens låt idag är...: Den äger!!!


Jaja,hej höst men jag vill snart säga hejdå för jag längtar till jul och till nyårsafton,men det är ändå kul att de är höst,men jag längtar ändå till julen. För att på julen ärre Kalle Anka och det programet älskar jag :33 och så får man öppna klappar,på morgons-morgonen på julafton brukar jag få öppna 1 paket när jag vaknar och vi har världens gulligaste JULSTRUMPA!!! :3 jaja,på måndah ärre studie dag,ska fråga om jag får leka med Natta och Jossan då..Man får hoppas att man får de...     Jaja,hejdå alla bloggloverzz!


// Saga,och hoppas du får en bra helg. Snart vill jag säga hejdå höst,så att du vet deh liksom... :33


               

Av Tillijossan - 19 september 2012 19:46

Halloj! Kom hem för typ,30 min sen,och nu sitter jag här! Jag har nämligen simmtränat! 

Idag,har vi gått till sjulsarvs-stugan. Och det var supermegasssssssuperkul! YUHU! Det var lååångtråkigt,att gå ditt.

men vi lekte,flagg leken! Och då är man 2 lag det var 3,4 mot 5:orna! Båda lag gömmer flaggorna i sina läger! Det var askul och vårt lagg vann 5:orna! 

Är det kallt hemma hos er? det är iskallt här och känns som det kan börja,snöa när som helst buhu! :( 

Det är bara 8 + :( Gomorgon höst,man jag vill säga gonatt snart! Så du vet de...  :3

 

 

// Jossan :33

Av Tillijossan - 17 september 2012 21:57

Hey,ska blogga lite innan jag ska sova i min mjuka sköna säng! :D Imorgon ska jag nt göra ngt speciellt. Aja mst sova nu godnatt! //saga

Av Tillijossan - 15 september 2012 11:25

Hejj,saga här nu ska ni få höra en jätte irriterande låt den är jätte irriterande här kmr den:



PS. JAG VARNADE ER!!!

 

 





// nu tar jag en bloggpaus i några vekcor så bye // saga <3

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards