tillijossan

Alla inlägg under juni 2012

Av Tillijossan - 29 juni 2012 22:05

Hej allihopa! Eftersom erikis är med sin bff (best friend forever,bästis) i typ bla bla bla vad det nu heter... så ville jag ha lite kul! Ni får fråga vad som helst tills på måndag näst nästa vecka! Och jag kommer med ärliga och sanna svar! Om ni inte vågar göra ett inlägg här så kika in på msp o se om du är vän med Jossan11_<3 där (jag) så"kan du säga frågan där! Men det är bara för dom som inte vågar.STÄLL VILKA FRÅGOR SOM HELST! Men här kmr dagens låt,jag tkr den e fin..azzå ksk lägger upp fler videos på mer dagens låtar i nästa inlägg.Men medans jag gör de,njut av denna sång!







okej här kmr det fler videos:




älskar låten i början (L)







Ariana är såå söt i victorius (stav?)





Osså Timoteij med Melodifestival-låten: Stormande Hav





Jag gillar låten iaf men har lagt in 4 låtar nu,men det kommer en sista som e 6 min! Tycker den e ganska bra,jag har hittat på en egen dans till den :D







Den e bra men dryg,det kommer en sista låt nu.







Dom har fula kläder på sig men annars e låten bra C) Diggar den.



Ses,hoppas ni ställer massor med frågor...Hejdå! Saga..




Av Tillijossan - 27 juni 2012 23:30

Som ni vet så kmr jag o Erikis nt blogga så mke under sommarn,jag ska ju hänga med mina bästa fina vänner (de bästa vännerna man kan ha i hela världen) Imon ska jag ut med min lillasyrra o bada o min mamma då oxå,ska bli skita kul. Har varit inne på msp en ganska lång stund nu sen så bestämde jag mig för att gå o lägga mig för nu e man ju asa trött iaf PUSS på er! ;**        // Sagiiis   

Av Tillijossan - 25 juni 2012 13:49

Azzå hej allihopa,saga här. jag hade nt internet på Gotland så jag fick lov att blogga när jag kom hem ist. Iaf jag kom hem vid 8 tin igår kväll. här kmr dagens låt!:





Den passar till sommaren C)


Hejdå ska leka med en kompis nu!


Ha en god dag! //Saga

Av Tillijossan - 18 juni 2012 20:15

HEELLLOOO! Imorrn ska jag,vara med Tilli (hon kmr klockan elva.) Och så är det simavlsuting. Idag har jag varit på stan med famo 8D. 


Nu kmr jag updeta shit dålig i sommar. Kommer vara hemma typ en vecka eller två XD. Man då hänger jag med mina fin vänner,så ne då kmr jag nt blogga! Hoppas saga hinner blogga. Hon tog med Datan till gotland,man har nt sett henne inne xc! 


Man jag hoppas det nt gör något att vi nt bloggar. Det är ju sommarlov så man är ju nt inne så ofta på datan.. 

Ses imorrn ♥♥♥♥

Av Tillijossan - 13 juni 2012 22:10

Yepp,direkt efter skolavslutningen ska jag o mamma sova över hos morfar.BLÄÄ,hatar hnm..ibland e han dum,ibland snäll. Men iaf,sen dagen därpå (fredan) ska vi åka till hamnen kl halv 7 såå drygt..Men jag kmr ju blogga oxå,ska ju ta me datan. Iaf vi ska packa mer imon,och nu tvingar morsan mig med att jag ska lägga mig nu såå godnawie!



//saga

Av Tillijossan - 13 juni 2012 10:07

Hejj,jag e fortfarande sjuk så jag håller på att bomba med inlägg nu,skolavslutning imorn såå roligt. Ska ha en rosa prickig klänning (kort) såå söött (L) Aja,iaf nu kmr dagens låt..





Jag tkr den e bra iaf C)


//saga

Av Tillijossan - 12 juni 2012 12:14

Jag Ska Ta Med Datan Till Gotland Och Morfar På Fredag Och Torsdag?


Skriv gärna en kommentar elr i chatten på msp.


Mst typ äta nu bye!


Dagens låt kommer här igen,det finns lixom så bra låtar,så jag ville ta en till:




Japp,det var allt herrå fråga gärna om Tilli25 vill bli vän på msp hejjdå från Sagiis ;*




Av Tillijossan - 12 juni 2012 10:35

Yepp,Asow jag hittade ingen bra låt,sen så började jag tänka på Jessie J av ngn andledning..Men iaf,skolavslutning på torsdag får väl hoppas man e frisk då (y) men just nu mår jag lite bättre,men nu kmr dagens låt!Hoppas ni gillar den :)



Mvh // Sagiis ;*

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards