tillijossan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tillijossan - 31 augusti 2012 19:29

Dem två första veckorna i skolan har gått superbra! Fast det enda är att jag är sjuk nu,just på en ledig varm skön HELG! Vrf??    Jaja,jag mår ganska bra fast jag har ont i halsen och feber och knappast kan svälja..Men här får ni en skolbild. Hope u like it      Bye underbara!

 

 

  Ha en trevlig helg!   

 

// Sjuka Sagis <'333

Av Tillijossan - 30 augusti 2012 21:25

Hej,ksk ska stänga av datan för det åskar o blixtrar så BYE!!!!!





// Saga

Av Tillijossan - 27 augusti 2012 21:15

Hejsan allihopa! Imorgon är det skolfoto,och jag är riktigt laddad! Och vi har typ fått en matte & no lärare som är släkting med Susanna Kallur och Jenny Kallur,kan ni gissa vem det är jag snackar om?? Jo,det är Anna Kallur,det är våran nya matte & no lärare,men hon är jätte snäll! Hörde ni? JÄTTE SNÄLL! Jaja,längtar tills imorgon,undrar vad jag ska ha på mig   ? Hur som helst,ska bada snart,ni vet göra i ordning sig för imorgon?! Hejdå underbara!  // Saga    

Av Tillijossan - 20 augusti 2012 09:15

Hejj! Tänkte lägga ut dagens låt. Den är skit skön jue! Kolla in den lixom,och han som gjort den han heter Lusse100 på msp. Älskar låten   

 

 



//Saga

Av Tillijossan - 19 augusti 2012 19:54

Hej alla fina! Jag ska förbereda mig inför skolstarten på onsdag,vi ska köpa skolväska,pennskrin osv..Och ett par skitsnygga byxor som e knall rosa!Iaf,nu ska jag berätta hur jag ska se ut första skoldagen som börjar kl 9:00 : Jag ska ha ett vitt linne,och en turkos liten t-shirt som det står Summer Sun Tropical på,mina rosa byxor,och min skolväska och lite annat i den. Jaja,hur är eran första skoldag? När börjar ni skolan? Jag kmr ta en paus från bloggandet eftersom jag ska försöka vara med så många kompisar det går nu under höst-starten. Men jaja,vi sees! Harre gött!♥



// Saga ♥





Av Tillijossan - 16 augusti 2012 22:39

Tja allihopa! Idag har jag vart på lugnet och badat med tilli! Skiit roligt azzå,vi var där till kl kvart över sex,och ni kan ju gissa hur trött jag var när jag kom hem? ._. Men sen när jag fick i mig lite mat,så blev jag piggare. Jaja,hur som helst så har vi gjort detta på lugnet: Badat,åkt rutschkana,varit i stora bassängen,åkt rutschkana,varit i mellan bassängen,varit i stora bassängen,åkt den röda rutschkanan,ätit fika,ätit stripps,matat fåglarna,gått på toa osv.. ._. Men jaa,jag längtar verkligen efter 2 gubbar jag ska få på msp,och de heter: lolkitty (level 13) & Libiie (level 6). När jag får lolkitty,så kalla mej gärna de här smeknamnen: Felicia,Mandih,Amandah,Mirre,Emme,Lucy & Julia ':33 Och på Libiie får ni kalla mejj gärna Lisa elr ngt ':33 Ska snart gå o lägga mig,har haft en fantastisk dag idag med min bff. Vi har varit bff ända sen vi var små,typ 3-11,så ja vi har varit med varandra i 11 år kan man nog säga.



Men bye sålänge!

Av Tillijossan - 15 augusti 2012 09:02

Hallå! Gick upp halv 8 idag. 

Jag ska iväg på utflykt med min syrror. ♥ Men,vi kommer vara borta till klockan 5 ungefär..? :O 


Men jag,har iaf varit på liseberg var askul :DD Var där med mamma's bästa kompis och hennes barn som heter Linnea

Var jätte,kul att vara hemma hos dom. För dom är sportnördar....!!!! HAHAHAH!:D 

Saknar os.... ;'''''''''( 

Av Tillijossan - 15 augusti 2012 08:37

Ja,vaknade halv 7 idag. Ganska tidigt för min del.Det var jätte kallt när jag kom upp från sängen   Så jag tog på mig min ONEPEACE idag!   Fyfan,va den värmer skönt azzå.  Men jaja,jag ställde mobilklockan (azzå väckarklockan) på halv 7,så mamma hörde så hon bah: jaha,det var du? jag bah: aa      Är ganska trött nu,e hemma sj,och så får jag lov att äta lunch j i köket.....  Men äcsh,det klarar jag väl..Eller? Men jaja,här e dagens låt:    





Den nya hitten :D



Och en liten sommarbild!:


 



Harre gött! Hejdå!/saga   

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards