tillijossan

Alla inlägg under november 2012

Av Tillijossan - 26 november 2012 21:06

Jo först innan alla låtarna kommer,så ska jag berätta en viktig sak: Det är 1:a advent på söndag & det är julafton om 27 dagar! Jippie!!! x) Ska hänga med underbaraste Natta imorn efter skolan. ska bli nice x) nu kmr låtarna:

 




HÄR KOMMER 2:A:

 



HÄR KOMMER 3:DJE:

 

 





så börja dansa hemma till macarena låten x)

//saga

Av Tillijossan - 15 november 2012 21:00

hej,sorry för ingen bloggning från några veckor.. Jo,det ä så att vi har haft mkt att göra idag så hade vi europa prov,och igår engelska prov. Så ja,sorry för det ._. Kolla nyss på uppfinnarna,det var väl sådär :/ Jaja en ny skoldag imorn. Men nu ska jag sova typ om en halvtimme så bayy bayy :3

 

//Saga

 

Jo föresten,jonte o sessan har slutat blogga.

Av Tillijossan - 10 november 2012 23:36

Hejjsan,kom typ hem för 1 och en halv timme sedan. Är inte så trött 8DD Men var det hos morfar typ kl 7 ikv. Men sen vart jag piggare,vi åt paj till lunch och pizza till middag mums! och imorn vet jag nt vad jag ska gö 8DD Men ja,jag fick typ nån sak av morfar idag xD det var nått iaf. På måndag ska jag vah meh kompis,ska bli fett nice :) Men nu orkar ja nt skriva mer så bye!

 

//Saga

Av Tillijossan - 9 november 2012 23:04

hajj,både jag och jossan kan nt blogga i helgen. Drf att jag åker te morfar imorn och ska hälsa på och jossan är hos sin farmor. Så najj,tyvärr ingen bloggning i helgen! We are so sorry for that!   Men jag kan blogga på söndag (fars dag) och nästa vecka så ja.. :) Men iaf nu är jag och mamma ensamma hemma det var för att pappa skulle på nån kick off elr ngt sånt o.o Men J.E.M är fortfarande KVAR I X FACTOR!!!! GUUU VAD BRA! DE ÄGER! men nu ska jag sova godnatt!

 //Saga

 

Haha,good bye och ha en bra helg! Ps. fortsätt gärna och läsa vår blogg då äger ni!! 8DD

 

Av Tillijossan - 7 november 2012 19:49

Kom nyss hem från simmträning. Det var åzum :) Sen har jag haft,en jätte åzum dag i skolan. 

Först,tyst arbeta. Det blev verkligan tyst för mig (not.) Skratta ihjälp mig med når andra flummiga kompisar xDD. 

Blev lite karteckan så var jättetråkigt. Sen träna jag på VIFEMMAN. Och unikum. 

Så fick se lilla akutellt. Och sen,var det englska. Och lönch :D 

Och på rasten,körd vi en roligt lek. ^^ 

Och så var det bild vi sluta,14:20. 


på fredeg,ska jag till framor ska hurra henne,för att hon fyller 75 :). Det ska bli superduperkul. 

Ska ge henne en dalahäst jag gjort på slöjden,och massa ekologiskt godis :DD!

Och gjort,ett fint kort där det är massa änglar. (Framor älskar änglar!!)

Så,ingen updeta på fredag till måndag för mig. :))

så,nu mst jag logga,ut! ♥ Ses sen!!
\Jossan <3 

Av Tillijossan - 7 november 2012 17:44

Hej,sorry för nt jag bloggat så mkt,men mkt i skolan som matteläxa etc...

Idag hade vi bild å då skulle vi gö en serie! Det var fett kul ccc: Och jag Nathalie,Jossan,och en som jag nt får säga namnet på (och jag) va en grupp. (man skulle va en grupp) och då gjorde vi en serie om en tjej som blir mobbad (Jossan vart mobbad) och jag och tjejen som jag nt får nämna vi var mobbare och nathalie tog bilder och var med lite då och då i bilderna. Så vi turades om att ta bilderna. Men iaf den vart skitbra!

 

Jag tror jossan kommer berätta mer om våran serie för jag orkar nt berätta mer xDD Jaja,haft en asbra skoldag det var pastagratäng i dag typ och på lördag åker jag till min morfar,mina kusiner och min morbror och hans tjej ska hälsa på så då ville jag och mamma också vara med dit + vi åker tååååg dit (älskar å göra det   ) Jaja,också är det vi i femman imorgon (det är uttagning) och min klass ska vara med    

 

Ska fika nu så bye!

Ni får två låtar xd:

 

  haha,asgarvar när jag ser den    

 


//Saga

 

Av Tillijossan - 5 november 2012 17:27

Haft en asbra dag i skolan,och jag vart för 1 timma sen hackad på jossan. Hon snodde lite av mina kläder,men har ändå ganska mkt kvar som tur är    HON SNODDE IAF NT MINA FAVVOKLÄDER    Men skit i det,världens bästa person på msp är.... Smila10 älskarejj sötis ;* Nu väntar jag på gulligaste Edvin,ehh asså Edvin ♥ heter han på msp,e jätte kär i hnm    Edvin,Edvin..♥ Min kille...♥ Nää,ååå! Har hållt på med kärlek jätte länge nu sen jag och Edvin blev kvitt    Ahahahahah 8DD jaja,idag har vi haft simlektion (iaf jag   ) aa,det gick ju sådär..... :/ Men iaf,NÄR JAG OCH JOSSAN SKULLE GÅ TILL FÖRRÅDET FÖR ATT HÄMTA MIN CYKEL SÅ SÅG HON ATT EN DÖRR VÄLDIGT NÄRA OSS RÖRDE PÅ SIG O.O SCARY,OCH DÅ SPRANG VI IN TILL MIG IGEN,OCH SEN GICK VI IGEN,MEN DÅ SÅ SÅG HON IGEN ATT DÖRREN RÖRDE PÅ SIG. MEN JAG SKYNDADE MIG MED MIN CYKEL O.O MEN DÅ VART VI INLÅSTA,MEN DÅ TOG VI EN ANNAN VÄG (DET FANNS TYP EN UTE DÖRR.) AA,MEN ORKA SKRIVA MER SÅ HEJDÅ!

 

Här kmr en låtåt både Edvin och Smila:

 

det kanske nt är en kärlekslåt men hon sjunger:  Det som inte dödar dig gör dig starkare. Och det stämmer på er   

 

Edvin,min Edvin...♥

 

//Saga

Av Tillijossan - 4 november 2012 08:17

hejjj! Jag vakna,för ettt tag sen.  Idag är det sista,dagen på höstlovet ccc:. 

Längtar,liiite till skolan imorgon för att få träffa dom jag nt har träffat på höstlovet.. 

 

GAWWW XD Världens sötast apa frv!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥ Han heter bert! 8d

(BILDEN ÄR TAGEN FRÅN GOOGEL!)

\\JOSSAN

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards