tillijossan

Alla inlägg under maj 2012

Av Tillijossan - 26 maj 2012 14:13

Vill typ,bara säga att jag har åkt till nu det var super kul ;D 

Ska ringa Tillui nu och sen ska jag ksk,gå till saga.Man nu ska jag dansa iaf. 

Vad ska ni hitta på??  

God  bye!!

Av Tillijossan - 26 maj 2012 08:44

Ska göra,det snart ska bli jättekul! :D

Det här ska jag göras idag.. ;)
1. Göra ordinig mig

2. Cykla 2 mil 8D!

3.Dusha (?)
4.Vara med Saga (?) (Om jag får)

5.Se på eurivosn med Tilli. (?) (Om jag får.)


Ser ut som en nice dag iaf :p.



Av Tillijossan - 16 maj 2012 17:30

Ja,erikis skulle till sin sommarstuga i en hel vecka :( Och då får jag blogga ensam. Imorgon och på fredag så är vi lediga ifrån skolan + helgen alltså 4 dagar! Så jääääääääääädra sköönt (L) I loove it! Snart börjar dt närma sig mot skolavslutning oxå.Längtar verkligen,juste jag o en kompis ska på falukalaset,och där ska vi träffa........(trumvirvel)    ERIC SAADE O MOLLY SANDÉN!!


SÅÅÅ HIIMLA COOLT,VI SKA HA DERAS AUTOGRAF!!!!!





Aja,haré gött. Bye



Mvh// Saga   


Av Tillijossan - 13 maj 2012 10:40

1.Gå till saga

2.Gå hem

3.Äta lucnh 

4.Åka till simmnigen (måste vara,där extra tidnigt så vi 5 i 3 så måste jag åka.

5.Åka hem

6.Äta middag

7.Titta på mm

8.Packa

9. Gå och lägg sig.


 Det blev igen dasuppvisngn mådde illa:( Man det vaR suuperkul på träningen idag ;)))

Av Tillijossan - 6 maj 2012 09:55

Fint väder idag alltså. Jag måste uuuuuuut. Inte sitta inne hela dagen och tråka pigemoticon

Ca 14 plus nu och det är bara  morgon!
Hur varmt -är det hos er kommentar??!! 

Av Tillijossan - 5 maj 2012 22:44

Hejj igen!! ^^ Ja om ni har fattat så äre jag saga som är här just nu. Jag e shiiita trött och typ kan somna när som helst. Aja hur som helst,jag ska iaf gå o lägga mig nuu 8DD Jag längtar tills imorn

för då ksk jossan får sova över hos mig tills på måndag (y) Vi har studiedag på måndag! Azz nice vaah? 8)



Hur som helst,GOOD NIIGHT EVERYBODY!  xD



Bye drakungar!! xD Juste en ramsa oxå: Head up,be strong. Fake a smile and move on. xDD


Tjaråå!  

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards