tillijossan

Alla inlägg under december 2012

Av Tillijossan - 26 december 2012 15:55

Hej,förlåt för att vi tog bort alla våra bilder men asså jag har virus på min andra data. Och då är det såhär om typ jag/vi har lagt ut bilder på oss irl så kan polisen komma och dem som har gjort så att jag har fått virus kan skicka ut massa bilder på oss irl. Så därför kommer vi bara lägga upp bilder från msp och så vidare.. Så förlåt,men jag vill bara inte stöta på polisen :(     Jaja,bye...


//Saga


Av Tillijossan - 21 december 2012 11:16

Hej igen,saga här. Jo som jossan säger så finns vi ju åklart på msp nästan hela jullovet och jag heter Johanna174 och är lvl 12. Så adda? Hehe,vi kanske ses på bloggen nästa år elr på nyår nt vett ja 8D Men iaf ha ett roligt jullov och hoppas ni får det här får ni en liten jullåt:

 


//saga

Av Tillijossan - 15 december 2012 10:15

Hej tycker jätte synd om saga.. Om man har jättebort gubben och sen hackar den. D'':.. 

Aja iaf,nu ska ni se  vad jagönskar mig julklapp..


Våffeltång

Kläder

Smycken

Kläder

Top model

Önskar mej någ något mer men vet nt vad >.<.

\Jossan


Av Tillijossan - 10 december 2012 08:00

HEJJ!

Idag är det bara 14 dagar kvar till jul! Tiden går ju supersnabbt!!


Idag är det nobelmellamål på fritids jag och min kompis Tilli ska typ var servitör.

Då ska jag ha svartastrumpbyxpr med en lång vit blus och en svart väst. (Fast jag har ingen svar väst .________.)

Sen ska vi få glass,efter vi har ätit mackor och sånt. Ska bli kul! 

Just de saga har typ halslutat på Jossan_<3 Vrf får hon berätt själv. (tråkigt :[) 

Men som tur var har hon börjat på Bello.Och har en blogg! Hon kommer fortsätt blogg här men ksk nt lika ofta... 

Och bloggen heter... *trummor* http://bellagrisen.blogg.se/ BARA ÅH CEHKA! <------------

\Kram jossan <3 ♥

Av Tillijossan - 2 december 2012 09:48

Hej på er! Såg ni julkalendern? Det gjorde jag och en av huvdrollerna heter ju saga! 

Jag tycker iaf den är jättebra.

Idag fick jag ett nagellack i min julkalender! Det var rosa\rött. 

Igår så fick jag en krans på msp! Idag har jag inte hunnit öppna. Datorn hackar. 

Igår julpynta jag och var med en kompis.Vi var ute och åkte pulka det är jätte mkt snö här och just nu är de 13 - grader! *frysa*


Aja iaf nu kmr dagens låt ----------->


http://youtu.be/t41bpKyX1e4

Början är bäst XD!


//Jossan

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards