tillijossan

Alla inlägg under april 2012

Av Tillijossan - 29 april 2012 09:45

Basshunter - Saturday

Låten ääääger.. :D. 

Snabbt inlägg ._.


Av Tillijossan - 29 april 2012 09:44

Japp,kmr ksk nt blogga så mke mer. ;( Eftersom imorgon är dt Valborg,och då ärre mke som ska hända - Fast jag kmr va inne på msp oxå! :D Men dt är ganska mke i skolan som ska göras oxå.. ;/ Aja,jag ksk ska berätta om min dag idag? ^^


1. Äta frukost :D

2. Klä på mig 8DD ^^

3. Leka med Jossan (?)

4. Äta lunch 8D

5. Leka med Leila (en av mina gamla kompisar) (?)

6. Äta middag 8DDD

7. Gå till Leila igen (?)

8. Komma hem :D 8DD

9. Gå å lägga sig.


De e min dag ida,hur är eran dag då? ^^


Vi sees bye!

Av Tillijossan - 27 april 2012 11:50

Japp,skönt det me fredag alltså,Saga här. Jag tänkte lägga ut en jättebra låt med Nicki Minaj. Sååå här kmr den...... Nicki minaj - Automatic de e en asbra lååååååt!! Herrå mst gå nue ses sötnowsisar!  

Av Tillijossan - 22 april 2012 17:49

Jag hört att calippo shots ska vara väldigt,god :D. Tipsar ni om den? :) 

Jag äter nästan aldrig glass,så det skulle vara kul att smaka :D

OBS BILDEN ÄGER INTE JAG! 

Jag kom nyss hem från simmträning,nice :) Baskten slutar på onsdag och dansen om 3 veckor :(

Men simmnig slutar iaf om 8 veckor,men om en månda ska vi.. simma.. UTE D: Och jag som tycker det är kallt och simma inne!?! D: Och det snöa igår YEY :D! HÖHÖH ._.

Av Tillijossan - 21 april 2012 09:58

Vill först,säga tack till saga som har skött om min gubbe,när jag har varit borta :).

Och så har du fixat en auto från logan1,hahah dog nästan x). 

Nu ska jag iaf på tivoli med Tilli,sen ska vi typ sova över  ;D

Jag har fullt schema  nästan vecka,kör uppvinsng,träning,avsluting,på basket,målarskolan .___. . 

mkt,alltså hinner nt rikigt me. D;;

Av Tillijossan - 20 april 2012 23:05

Haha,på msp så var det en tjej som hade gjort ett forum som hette " roligfakta.se så jag sökte på det o så kom det upp: Många Fotbollspelare Tejpar Fötterna HAHAHAHAHA :D      Aja men e ganska trött nu,å ska snart lägga mig Söv Gött Alla Sötnötisaaar <3 (L) :D



Pussar & Kramar från mig Saga (:

Av Tillijossan - 18 april 2012 10:15

Japp,Saga här. Jag var tvungen att ringa till Jossan o säga att vi nt kunde gå till skolan idag för att jag var sjuk. Jag har jätte ont i halsen,är förkyld kan typ nästan nt prata IRL. Så ge gärna en sån där go´fining som vi pratar om. Haha säg gärna Krya på dig gmn elr ngt sånt.

Aja bye på er sööötnosisar!  



Pöss från // Sagis   



Av Tillijossan - 14 april 2012 12:16

Jag har en blogg med Tilli25,oxå en irl blogg.. Så klicka den,blogg en sabbis ((:

http://photoloverss.blogg.se/?tmp=14121633

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards