tillijossan

Alla inlägg under juli 2012

Av Tillijossan - 31 juli 2012 13:12

Azzå sorry om jag (vi) nt har bloggat så mke,men jag har nt tid. Jag vill bah lägga bloggen åt sidan när det är sommarlov + att jag o pappa ksk ska bo på hotell ngn dag den här veckan,men vi får se om jag får ta med datan det är nt säkert så ni bah vet (: Hoppas ni har det kul nu när det är sommarlov? Elr föresten det är ju snart slut    Buu!!       Jag önska iaf att det kunde va sommarlov i 1 år elr ngt xP Men så ärre nt enligt "SKOLAN" xD Amen,iaf snart ska jag ringa Natha o fråga om vi kan leka :D Men enligt mig då saknar jag nt skolan så mke    Men här kmr dagens låt och dagens bild:



Dagens Bild:


  Våran snygga bil :3


Dagens låt:


    Den äger :3 Kan nt sluta lyssna på den   


//Sagis :3

Av Tillijossan - 20 juli 2012 11:43

Urskäta,för jag nt har blogg har lixom nt hunnit.. :s

Man det är ju... SOMMMARRLOVVV <3333

Haft ett mega bra sommarlov. En vecka med bff,på mitt sommarställde vimmerby och sedan till mormor och morfar.

Där jag har varit mina superduperrolig små kusiner!

Nu är jag hem igen. Man mycket väntar. Ska till leksandsommarland med min bff natta. kallas så..!!

OCH SÅ SKA JAG TILL LISBERG ;DD Och till mitt sommarställe igen. Kul? Tkr iaf,jag!
Vad har ni gjort.. Man idag ska jag vara med Dino vi ska padla ;')



Av Tillijossan - 18 juli 2012 22:41

Hej alla fina! Det känns skönt nu,de har sagt förlåt,jag tänkte visa en låt som är skiit bra med sofijah! Azzå jag älskar Sofija,hon är faan the best! Iaf,här kmr den!   

 

 





Tycker den äger iaf,om ni oxå gillar den SLÄNG IN EN KOMMENTAR!!!       Iaf,kl e redan kvart i 11,fast jag e nt trött,det är ju ... SOMMARLOV!!!!! Det är det bästa som finns!!!   



Iaf,hejjdå! //Saga    

Av Tillijossan - 17 juli 2012 12:58

Jag och 2 kompisar till (Jossan11_<3 och en till får nt säga hennes namn) har typ en loppis elr jag skänker typ lite gammla saker jag nt vill ha kvar,så ja de ska ringa mig när loppisen typ öppnar,vi ska baka kakor,kladdkaka osv..för vi ska ha ett fik imorgon där så att alla kan fika och så,så det tkr jag blir perfekt! Men jag ska snart typ logga in på ett tråkigt spel .__. Jag börjar hata msp nu,men det kmr bli roligare på msp nästa år (L) Vi ses iaf,jossan kan vi nt fixa en ny header?

Av Tillijossan - 16 juli 2012 21:21

Hej hallå! Jag är verkligan trött...    Jag och Natta,gjorde loppis.. Vi hållde på med den hela dagen. 

Men inte förns klockan 7 börja vi släja vi hållde på till kl 9.   

Av Tillijossan - 15 juli 2012 09:49

Hej! Jag kom hem igår ;3. Det är därför jag nt har bloggat.. ;) 

Man,iaf jag har slutat på jossan... D: Saga,har fått den man jag fortsätter på JockyRicky..

Som jag dock delar med Saga och Tilli

\Kram

Av Tillijossan - 14 juli 2012 17:33

Faan va jag har saknat dej,lixom 1 vecka utan dig    Och nu,äntligen ärru hemma! Aa,för er som nt vet så har hon varit i Danmark i en vecka,och en vecka utan henne var nt roligt! Jag hade ingen o leka med,min lillasyrra är hos sin pappa och har varit där i 2 veckor snart som hon skulle vara och hon kommer hem imorgon. Jag ska äta pizza ikv nam nam    Aa,snart mst jag gå vi ska åka och köpa pizza så puss puss bloggen    //saga

Av Tillijossan - 11 juli 2012 21:14

Denna låt äger,den kanske är lite töntig men när jag och en kompis lekte så sökte hon på: Bolibompa och då kom denna låt fram:






Den e vanlig först men sen kommer den braiga remixen som jag älskar! xD   

 

 

//saga

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards