tillijossan

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Tillijossan - 8 december 2014 19:43

HAHAHAHAHA HEJ PÅ ER!!! SAGA BLOGGAR HÄR NU :D SKULLE BARA KOLLA OM JAG KOM IN PÅ BLOGGEN, MEN YEEESSS DET KUNDE JAG :)    Jo, förlåt att vi typ nt bloggat på 1 år eller vad det nu blir.. men vi har börjat en ny klass och så.. vi är i slutspurten inför JULLOVET och vi ska ha vårat sista prov imorgon.. senhar vi fördjupning... och en massa annat. Men Haha, sitter å läser våra gamla inlägg, man börjar garva.. hahahaha :P Men ja, nu kan jag ju iaf lösenordet så ;) Hoppas ni får en bra jul! Kramisar!


/Saga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards