tillijossan

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Tillijossan - 10 april 2012 22:27

Yepp,hatar när man får besked om när man mst lägga sig o.- Aja,e ändå trött    Azzå hatar ni när ni får besked om att gå o lägga sig?? De hatar jahh. Aja,jag mst nog lägga mig nueh sov gott sötisar    

Föresten har hittat en asbra låt med Basshunter den heter Saturday ni borde kolla,azzå kolla nt på videon,utan lyssna bara för annars jag varnar er videon e äcklig!  Saga här bara så ni vet. GODNATT!!!  


Bye Söisar


Pöss sov gott   

Av Tillijossan - 10 april 2012 20:26

Hej,jag e ny o heter Saga IRL o på msp heter jag Tilli25,de e nt min gubbe men får låna den ;D Jaja,jag e 11 år IRl och jag kan nt fatta att jag fick ha en blogg med Jossan o.- Aja,e så hiimla glad.Jag har lixom aldrig fått ha en blogg ;D





Pöss från // Saga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards