tillijossan

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Tillijossan - 13 oktober 2012 16:17

Hej alla! Sessan här,jo imorn åker jag till min kusin i uppsala och jag åker ungefär 2 min över halv tio på morgonen då så jag hinner inte vara inne på datan. Men på kvällen kan jag blogga men det är inte säkert.

 

Jag ska fira min kusin i uppsala för att han fyllt 3 år denna vecka,så om jag inte har bloggat så vet ni varför. Men jag tror att Jonte kommer blogga iaf ;) I hope that,baby♥ Jaja,just nu har jag varit nere på stan meh mamma och shoppat,köpt en present åt kusinen,shoppat en asa snygg klänning,nya varma byxor (typ som termobyxor),och såklart lite andra saker som man behöver ha på hösten. Men jag shoppade ju oxå andra saker som jag kan behöva ha  på tåget ;) Jag älskar att åka tåg. Jaja,nu är jag inne på msp och så. jag heter Jossan11_<3 så adda! :D  Jag tyckte det var synd att Freja åkte igår på X Factor! Men vi hörs väl senare dåh! Bye bye,men inte i brallan

 

 

//Sessan

 

 

 







hejrå!! <'333

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards