tillijossan

Alla inlägg under juni 2012

Av Tillijossan - 11 juni 2012 21:52

Haha,aa ni får se SYSKONEN SANDÈN HELT OTROLIGT! Häng med så kollar vi!


Av Tillijossan - 11 juni 2012 21:43



Rätt bra tips faktiskt,testa själva? D:


//Saga :3

Av Tillijossan - 11 juni 2012 20:33


Yepp,Laleh älskar henne 7-kligt mke.



Tack för mig// Saga ;D

Av Tillijossan - 11 juni 2012 17:12

Idag heda vi kondis test. Förra året fick jag mörkt grönt och sprang på 9:50! 

Jag var orligo att det skulle gå dåligt. Man,ja det gick jätte bra sprang på 8:30! (Min!)

Tror jag kmr få mörkgrönt. Hoppas det iaf ;) Har ni nåra sånhär test i skolan? :) 


Av Tillijossan - 10 juni 2012 19:02

Hej på er,vet att jag har bloggat massor! :D I am so Sorry!

Snart är det sommarlov och min syrra tar stundenten och Eddan hänger med. Fett kul. :D 

Har varit med henne i rättvik har varit jättekul! Black heart (cards)

Men vad har ni hittat på? 

Puss och kram från Jossan Black heart (cards)

Av Tillijossan - 10 juni 2012 12:03

Yepp,snart åker jag till Gotland!!!!Längtar verkligen,min vecka denna vecka:

Måndag: Sovmorgon te 9,tyst läsning,planering,arbeta,(redovisningar?)lunch,rast,gympa,på gympan har vi Konditionstest.

Tisdag: Uppflyttardag för 6:orna,vi i 3-5:an ska upp på lugnet och bada!! (y)

Onsdag; Typ träna på skolavslutningslåtarna (?)

Torsdag: SKOLAVSLUTNING!!!!!!!

FREDAG: ÅKER TILL GOTLAND E LEDIG FRÅN SKOLAN DÅ!!!!!!!!!!!!!



det e min och erikas vecka det,fast på fredag kmr jag ta med datan till gotland,så jag kan blogga,vara inne på msp osv...Hur ser eran vecka ut? <3


Nu ska jag logga in på msp,hejjdå // Wille

Av Tillijossan - 2 juni 2012 14:44

MOLLY!!!!!!   JAG ÄLSKAR DIG,JAG FATTAR NT MEN JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG BÖRJADE GRÅTA NYSS BARA FÖR ATT JAG SAKNAR DIG! SNÄLLA KOM TBX TILL FALUN IGEN!!!!!! SAKNAR DIG SÅ JWL FKN MKE   ÄLSKAR DIG SÅ MKE! KMR ALLTID GÖRA DET! OM NI VILL KOLLA HENNES BLOGG SÅ HETER DEN: blogg.veckorevyn.com/mollysanden/


Jag bor i falun och hon var där igår och på bilderna är det Stora Torget i Falun.








HOPES U COME BACK TO ME! <"33 

Presentation


Hejj alla! I denna blogg äre Jossan o saga som bloggar. Vi båda två är 11 år och i bloggen kommer det hända allt möjligt!
Enjoy! :'D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka artister gillar jag mest? //Saga Skriv svaret i ett inlägg!
 Britney Spears?
 Eric Saade?
 Molly Sandén?
 Robin Stjernberg?
 Cher Lloyd?
 Arash?
 Christina Aguilera?
 Darin?
 2ne1?
 Anton Ewald?
 Loreen?
 Zara Larsson?
 Sean Banan?
 Ulrik Munther?
 Oscar Zia?
 Michael Jackson?
 Yohio?
 Ke$ha?
 Katy Perry?
 Melissa Horn?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Slutat

Slutat

Hej alla som kikar in på denna blogg första gången ni har tyvär otur denna blogg,bloggar vi på längre. Läs gärna alla andra inlägg vi har skrivit och kolla på alla bilder! Och läsa inläggen "Kmr sluta" för att veta mer.

Kram hejdå! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards